فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو

دستگاه فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO محصول کشور آمریکا میباشد که ردیابی قدرتمند و کم حجم بودن این دستگاه و  همچنین قابلیت بسیار بالای آن شما را قادر می سازد تا شعاع ۵۰۰ متر و عمق ۱۵ متر به کاوش انواع فلزات آهنی و غیر آهنی (طلا،نقره،الماس و…) بپردازید. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان قابل استفاده در کلیه مناطق – کارکرد بسیار ساده جهت کاوش و آماده سازی دستگاه و بالانس در کمترین زمان ممکن آن اشاره کرد.

 

چنانچه به دنبال یک فلزیاب مطمئن می باشید ما به شما پی ام آر پرو PMR PRO را پیشنهاد می دهیم چرا که یکی از حساس ترین فلزیابهای موجود در بازار می باشد.
این دستگاه در بین فلزیابها یک معجزه به حساب می آید چرا که طراحان دقت دستگاه ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO را تا حد قابل توجهی بالا برده اند و احتمال خطا را بسیار کاهش داده اند.

سایر فلزیابها در شرایط آب و هوایی متفاوت، دارای خطا می باشند مثلا ممکن است آب نمک یا خاک مغناطیسی را به عنوان فلز معرفی کنند و کاوشگر را به دردسر بزرگی بیاندازند اما فلزیاب پی ام آر پرو PMR PRO از این خطاها مبری است.
جستجوگر می تواند از پی ام آر پرو PMR PRO حتی در بدترین شرایط آب و هوایی استفاده نماید. پی ام آر پرو PMR PRO امتحان خود را در آزمایشگاه های معتبر پس داده است و بسیار مطمئن است.

 

پی ام آر پرو PMR PRO با فلزیابهای موجود در بازار مقایسه نکنید، سایر فلزیابها احتمال خطای بالایی دارند و گاها تپه های نمکی را به عنوان فلز معرفی می کنند و همچنین ممکن است تپه هایی که خاصیت مغناطیسی دارند را به عنوان طلا نشان دهند ، در پی ام آر پرو PMR PRO احتمال خطا به شدت کاهش یافته است.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب ردیاب پی ام آر پرو PMR PRO:

  • کم حجم و قابلیت حمل آسان
  • وزن سبک
  • دقت بسیار بالا در تفکیک فلزات
  • ردیابی بسیار دقیق و پرقدرت و بدون رقیب
  • قابل استفاده در کلیه مناطق
  • کارکرد بسیار ساده جهت کاوش
  • شعاع کاوش ۵۰۰ متر
  • عمق کاوش ۱۵ متر
  • محصول کشور آمریکا

طراحی سایت شرکتی حرفه ای در البرز

چرا باید یک سایت شرکتی داشته باشیم؟

وقتی صحبت از یک سازمان و یا شرکت می شود اولین تصویری که به ذهن مخاطب می رسد، محیطی رسمی و اداری ست. شکی نیست که بیشتر شرکتهایی که بصورت رسمی ثبت شده اند و یا در شرف ثبت هستند تمایل دارند تا با این نوع نگاه,  فعالیت و شخصیت سازمانی خود را در ذهن مشتریان قدیم و جدید خود جا بیاندازند. با این توصیف باید در نظر داشته باشید که هر مخاطبی تمایل دارد اطلاعات بیشتری درمورد شرکت شما از طریق یک وب سایت حرفه ای بدست آورد. چه کسی بهتر از شما می تواند این معرفی را با استفاده از یک سایت شرکتی به مخاطب ارائه کند؟

بدیهی ست که فارغ از شیوه فعالیت شرکت شما در دنیای واقعی (موفق یا ناموفق) ، امروزه با گسترش نگاه مردم به دنیای وب (مخصوصا با همه گیر شدن تلفن های همراه  هوشمند) سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای وب اهمیت بسیار بالایی دارد.

توصیه ما به شما این است اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی حرفه ای، محکم بردارید.

 

با طراحی یک وبسایت شرکتی حرفه ای، حرفه ای دیده شوید

 

میدانید شما از طریق یک سایت حرفه ای شرکتی میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز خود ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

بدلیل داشتن تجربه کاری خوب با شرکت ها وینتو تمایل دارد با شرکت های بیشتری همکاری کند. زیرا رموز موفقیت در یک وبسایت شرکتی را بخوبی میداند. .

وینتو میتواند با دانش خود، طراحی اصولی و حرفه ای سایت شرکتی خوب را برای شما به ارمغان بیاورد  که نتیجه آن سایت شرکتی زیبا ، جذاب و با امنیت بالا برای شما خواهد بود.

هدف استودیو طراحی وینتو در طراحی سایت شرکتی، ایجاد نمایی زیبا و ماندگار در ذهن از برند شما است؛ طراحی یک سایت شرکتی در کرج باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت قبلی از نوع فعالیت شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از طریق وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری ایده آل و حرفه ای از کسب و کار و برند شما و نحوه ارائه آن مواجه شود.

یک سایت شرکتی حرفه ای درکرج درست همانند یک دفتر کار لوکس و حرفه ای برای شما عمل میکند. یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است. امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند. از اینرو در ابتدا شما را طریق گوگل جستجو میکنند و تمایل دارند یک دید اولیه نسبت به نوع و کلاس فعالیت شما از طریق سایت شما داشته باشند. اینجا جاییست که میتوانید از رقبا پیشی بگیرید.

 

 

چه مشاغلی نیازمند طراحی سایت شرکتی هستند؟

آیا برای داشتن یک سایت شرکتی لازم است شرکت بزرگی داشته باشیم؟ خیر

برای داشتن یک سایت شرکتی نیازی نیست که حتماً سازمان و یا شرکت بزرگی داشته باشید. بلکه یک سایت شرکتی مناسب و فعالیت مستمر می تواند باعث پیشرفت و گسترش کسب و کارهای کوچک نیز بشود و هیچ محدودیتی را نمی توان برای آن متصور بود.

بازطراحی سایت شرکتی شما

ممکن است شما پیشتر سایت شرکتی دارید ولی این سایت کیفیت لازم برای جذب مخاطب را ندارد. در اینجاست که میتوانید روی وینتو حساب ویژه ای باز کنید. ما طراحی جدید سایت شرکتی شما را با بالاترین کیفیت به عهده میگیریم.  کیفیت سایتهای طراحی شده توسط ما را با رقبای ما مقایسه کنید.

 

 

متفاوت باشید

معرفی شرکت و تمامی بخشها میتواند گستردگی کار شما را به کاربران وب سایت و همچنین مشتریان شما القاء نماید. آنها از گستردگی و معرفی بدون عیب و نقص هر یک از بخشها در شرکت میتوانند متوجه شوند که با چه سازمانی سر و کار دارند.

حضور در شبکه های اجتماعی عموما با هدف معرفی و بازاریابی محصولات شرکت و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در محیط مجازی حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی مناسب میتوانید کلیه فعالیت های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و حرفه ای انجام دهید.

شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره شرکت به شکلی بهینه و دقیق مطرح کنید.

 

یک طراحی سایت شرکتی چطور میتواند موفق باشد؟

یک طراحی سایت شرکتی خوب در کرج ، ماحصل چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در کنار یکدیگر است. باید برای کدنویسی های نهفته و نمای گرافیکی سایت بصورت همرمان توجه کرد. قابلیتهای طراحی شده در سایت باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. در نظر داشته باشید که زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، و البته نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

باید بدانید که رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. استودیو وینتو فضای رقابتی دنیای مجازی را بخوبی میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و تکنولوژی های روز طراحی میکند تا شما را از رقبایتان با فاصله زیادی متمایز کند.
قابلیت های یک سایت شرکتی خوب - طراحی سایت شرکتی در کرج

قابلیت های یک سایت شرکتی خوب

 

طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) در سایت شرکتی

طراحی واکنشگرا برای یک سایت شرکتی یک تجربه بی‌نظیر است که نمایش مطلوبی از وب‌سایت شرکتی شما را در دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند . سرعت بارگذاری سایت شرکتی شمارا افزایش میدهد و از بابت سئو نیز استاندارد های جدید گوگل را بخوبی پشت سر میگذارند.

 

طراحی اختصاصی صفحات

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، معرفی واضح خدمات و فعالیت های شرکت است که انجام این کار با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به درستی انجام میشود. نوع خدمات شما میبایبست به بهترین شکل ممکن نزد مشتریان شما ارائه شود. طراحی اختصاصی سایت شرکتی این ویژگی مهم را بخوبی دارد.

طراحی صفحه تماس با ما

این موضوع بخوبی ثابت شده است که یک طراحی خوب برای صفحه ی تماس با ما در یک سایت شرکتی ، تعداد کاربران بیشتری را ترغیب می کند با شرکت شما تماس بگیرند. بنابراین بهتر هست در طراحی این صفحه دقت لازم را ببرید.

 

نمای ظاهری وبسایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی در کرج ، طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کار مورد نظر است. این روش طراحی علاوه بر ترغیب مخاطب به تعامل بیشتر با سایت شرکتی شما ، وجهه ای مرتب و چشم نواز از تجارتنوع فعالیت تجاری و برند شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران برای همیشه ماندگار شود.

همچنین باید بگوییم که رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین عوامل است. وظیفه طراح سایت شرکتی این است که هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شرکتی شما بر قرار کند.  وینتو با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی مختص، حرفه ای و ماندگار از سایت و شرکت شما را در ذهن مخاطب ثبت میکند. وینتو نگاه ویژه ای نیز به فونت مناسب برای سایت شرکتی دارد. ما اصول استفاده درست از فونت های فارسی خوب را بخوبی میدانیم.

 

سئو

مانند هر فعالیت اینترنتی ، سایت شرکتی نیز نیازمند دیده شدن در گوگل است.  سئوی حرفه ای سایت شرکتی منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو و مهمترین آن گوگل میشود. سئوی خوب سایت شرکتی باعث می شود ، سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر در صفحه نخست نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

 

بهینه سازی سایت شرکتی یعنی ارتقاء رتبه سایت هنگام نمایش نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل.
آیا می دانید ۸۵ درصد بازدیدکنندگان یک سایت از طریق موتورهای جستجو آن سایت را پیدا می کنند و وارد آن می شوند؟ اینجاست که مشخص می شود نقش بهینه سازی سایت شرکتی در میزان دیده شدن آن و پیشرفت شرکت شما چقدر مؤثر است.

با این توصیف  چنانچه یک شرکت متوسط و حتی بزرگی دارید و هنوز در فضای مجازی حرفی برای گفتن ندارید و احتمالا دیده اید که رقبای شما در این فضای اینترنت در حال بهرهبرداری از موقعیت های آنلاین میباشند،  میبایست خیلی سریع کار خود را شروع کنید.

حتی به نظر کارشناسان و طراحان استودیو طراحی وینتو که در این زمینه تجربه های بسیار زیادی دارند, اگر کسب و کار و شرکت خود را به تازگی راه اندازی نموده اید, بر شما لازم است تا وب سایت شرکتی عالی داشته باشید تا بتوانید در کوتاهترین زمان مشتریان خود را جذب کسب و کار خود کنید.

اگر شرکت یا برندی در سطح شهر کرج هستید، وینتو با دانش خاص خود میتواند شما را در داشتن یک سایت شرکتی در سطح کرج همراهی کند.

نحوه اتصال فلش مموری به آیفون و آیپد

نحوه اتصال فلش مموری به آیفون و آیپد چگونه است؟

امکان اتصال فلش مموری به گوشی های هوشمند امکان بسیار کاربردی است که موجب راحتی انتقال اطلاعات می شود و این مسئله در گوشی های اندرویدی از طریق اتصال فلش مموری OTG امکان پذیر است. اما در دستگاه های آیفون و آیپد این مسئله متفاوت است و با استفاده از پورت معمول در گوشی های اندرویدی امکان پذیر نیست.

دلیل این امر استفاده از اپل از پورت متفاوتی به نام لایتینگ (Lightning) است که باعث می شود فقط فلش های با قابلیت پشتیبانی از پورت به دستگاه متصل شود و با توجه به تنوع کم دستگاه های مجهز به این درگاه فلش مموری های با این قابلیت کمتر در بازار وجود دارد.

خبر خوش برای دارندگان آیفون و آیپد این است که تولید کننده ها به سمت تولید محصولاتی رفته اند که قابلیت اتصال به آیفون و آیپد را دارند.

این فلش ها قادر هستند از طریق اتصال Lightning به آیفون، آی‌پاد و یا آی‌پد متصل شده و اطلاعاتی مانند پرونده‌های متنی، آهنگ‌ها و ویدئوها را منتقل کند؛ در سوی دیگر  پورت استاندارد USB قرار دارد که می‌توان آن را به لپ‌تاپ ویندوزی و یا مک‌بوک خود متصل کنید.

فروشگاه هایتل هم اکنون فلش مموری های مخصوص محصولات اپل را از برند شناخته شده سندیسک (Sandisk) را عرضه کرده است و شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از حجم 16,32 و 64 گیگابایت را انتخاب نمایید.

این محصول دوکاره است بدین صورت که با تهیه آن می توانید از آن به عنوان یک فلش مموری معمولی استفاده کنید و هر وقت نیاز داشتید به دستگاه های اپلی متصل کنید.

فلش  16 گیگابایت SanDisk iXpand USB 3.0 and Lightning

فلش  32 گیگابایت SanDisk iXpand USB 3.0 and Lightning

فلش  64 گیگابایت SanDisk iXpand USB 3.0 and Lightning